Belco is gisteren verkozen tot klantvriendelijkste organisatie van Noord-Nederland in de branche B2b en als overall winnaar. Gisteren waren wij te gast in Roden om de bekendmaking van de prijs bij te wonen.


Het onderzoek was een initiatief van CRISP klantgeluk en MarketResponse, die tevens de prijs uitreken. Het onderzoek is gehouden onder de klanten van de diverse bedrijven die meededen. Dus geen jury, maar alleen klanten die hebben beoordeeld.

We zijn ontzettend blij met het resultaat van Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland, want dit hebben wij maar liefst met een 9,5 behaald! En dan te bedenken dat het gemiddelde van de top 10 van Nederland op een 8,6 ligt.

Edwin laat weten: "Het is een bevestiging van waar we dagelijks mee bezig zijn, klantenserviceteams helpen met goed advies en leveren van software om medewerkers en hun klanten blij te maken. We zijn op de goede weg! ".

We zijn enorm trots en willen al onze klanten enorm bedanken! Ook willen wij XXLHosting en MarketingCrew feliciteren met de tweede en derde prijs voor de Klantvriendelijkste Organisatie van Noord-Nederland in de branche B2b.